Kenali Saya

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca budiman, terasa ingin mengenali saya? Wallah hua'lam..saya berasal dari Perak dan berbintang pisces..ikan gitu. My hometown kat Bandar Meru Raya, Ipoh..(umah parent la kat sanun)


Kini, saya telah menetap di Marina, Port Dickson..wahhh, tempat pelancongan gitu.. dah tak yah nak pegi honeymoon bagai..hahaha..saya telaha berkahwin dengan Mr. SerbaBoleh dan bersyukur dengan jodoh ini..Alhamdulillah..setelah 2 tahun berkahwin, kami telah dikurniakan permata hati pada Dec 2012..Habriyah Ishmah (Pintar, Terhindar dari Dosa)

Sedikit lagi mengenai saya..merupakan anak kedua drp tujuh adik beradik..(tp kiranya anak sulung perempuan la..sebab perempuan ada dua beradik jer..) saya gembira kerana masih mempunyai mama dan ayah yang sentiasa mendoakan kebahagiaan dan kejayaan saya dunia dan akhirat..saya juga mempunyai adik beradik yang sporting dan supportive..rindu nak kumpul reramai...bole pulak ekkk...

Dulu saya bekerja dgn TM tapi rezeki tak panjang dengan syarikat gergasi tu dan saya lebih berminat untuk berniaga..apa yang menarik masa tu sbb saya mendapat gelaran 'puteri salju'...gelaran tu sbb diorg cakap saya suka senyum jek dan sejuk mata memandang..macam2 kenangan terindah masa di TM.


Kini, saya adalah pengedar sah Shaklee, ID No:884158 dan bekerja dari umah jek..ala-ala WAHM..(Work At Home Mommy)..saya pun baru berjinak-jinak dengan bisness online ni..sebab mudah, senang, cepat..klik-klik jer.

Anyway, itu jer serba sedikit tentang saya..dan jika anda inginkan maklumat lanjut tentang kesihatan bersama Shaklee, boleh hubungi saya di talian 017-3099334 (sms/wasep) atau boleh emel ke hihitrackcare@gmail.com dan cari saya di FB::halessa shahrom..sudi-sudilah baca blog kesihatan saya dan rasai sendiri kebaikan dan perbezaan produk Shaklee. Saya juga membuat penghantaran ke seluruh Malaysia via Pos Malaysia.


Sekian dulu dari saya untuk anda semua..salam senyum manis dari Puteri Salju..chewahhh ;)

Google+ Followers