Thursday, 16 June 2016

Servis aircond bagi lancar tapi jimat


Salam zohor,

Di sini makcik nak pembaca fikir²kan..

Jika korang rasa ekon korang sejuk.. Best jer.. Sedut udara ala² dok kat Cameron ngn kat Genting.

Tapi pernah tak korang terasa nak p usha kat dlm ekon tu.. Agak² korang, bersih tak udara yg korang sedut tu?

Dah berapa lama korang pakai ekon tu..? Setahun? Dua tahun? Tiga tahun? Atau lebih dari tu..

Makcik cuma suh korang pikir jer ;)

Kalau rasa risau, boleh roger makcik yer!

Selamat berfikir,
Makcik Ekon | 0111.6677.968

Google+ Followers