Thursday, 16 June 2016

Service AirCond Murah

Assalamualaikum wbt

Waaohh.. Lame bebenor teman tak hapdep blog.. Bersawang berhabuk bagai dah kan..

Harini teman nak berlabun pasal lain.. Bukan pasei suplimen, bukan pasei kecantikan tapi masih dlm landasan utk kesihatan mengkomer.

Ada yg merungut pasal ekon tak?
.
Ekon LEAKING, tak sejuk, bunyi bising, bil api naik mencanak² dll
.
Puncanya seperti gambo di bawah;

www.ihhi.my

Kadang blower dah penuh habuk.. Berat nak loading, lending dah penuh kat tmpt kuar air tu, gel terlampau byk sgt kat cooling coil dll
.
Teman harap mengkomer yg alami masalah macam teman dah sebut tu.. Bawak² ler SERVIS CHEMICAL ekon mengkomer tu. Tak ke kesian ke ekon tu.. Yer tak?
.
Berminat nak SERVIS CHEMICAL yg hanya RM80 sahaja? Promosi sah dari 11.5.2016 - 10.6.16 sahaja.
.
Berbaloi sbb indoor & outdoor tu dibawa turun dan dicuci guna chemical
.
Rasa rugi?? Tak mungkin, sbb harga NORMAL utk servis chemical RM130 (1hp) / RM160 (1.5hp)/ RM180 (2hp/ ekon jenis inverter)
.
Jom BOOKING tarikh dl, dapat GAJI.. Team ekon dtg utk servis. Jgn LAMBAT sbb PROMOSI bakal berakhir!!!
.
Col terus @ whatsApp utk BOOKING tarikh ya.. 0111.6677.968

Google+ Followers