Shaklee Independet Distributer

Anda akan mendapat konsultasi percuma selepas pembelian produk beserta jadual pengambilan suplimen.l Halessa l ID: 884158 l hihitrackcare@gmail.com 017-3099334

Shaklee Independet Distributer

Anda akan mendapat konsultasi percuma selepas pembelian produk berserta jadual pengambilan suplimen.l Halessa l ID: 884158 l hihitrackcare@gmail.com 017-3099334

Shaklee Independet Distributer

Anda akan mendapat konsultasi percuma selepas pembelian produk beserta jadual pengambilan suplimen.l Halessa l ID: 884158 l hihitrackcare@gmail.com 017-3099334

Shaklee Independet Distributer

Anda akan mendapat konsultasi percuma selepas pembelian produk beserta jadual pengambilan suplimen.l Halessa l ID: 884158 l hihitrackcare@gmail.com 017-3099334

Advetise Here

Email me at: hihitrackcare@gmail.com

Advetise Here

Email me at: hihitrackcare@gmail.com

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

Advetise Here

Email me at: hihitrackcare@gmail.com

Sunday, 19 June 2016

Promosi Servis Aircond Paras Budget


Ahad pun kami kerja yerr..

Live: Pengkalan, Ipoh

Moh pastikan ekon komer sejuk, bersih dan lancar!

Tak tahu nak cari saper utk servis ekon? In shaa Allah kami bole bantu ;)

Kami buat servis major (chemical servis). Ekon dalam umah (indoor) & kompresor luar umah (outdoor), kami bawak turun.. Buka dan barai.. Kemudian kami cuci guna chemical dan bilas dgn air..

Lepas tu in sha Allah:
»» ekon nampak mcm baru
»» ekon bersih
»» ekon bekerja dgn lancar
»» ekon sejuk

Tiada lagi:
»» Ekon kurang sejuk
»» Ekon tak sejuk
»» Ekon leaking
»» Bil letrik tinggi

Nak harga PARAS BUDGET?
RM100 utk 1hp
RM115 utk 1.5hp
RM135 utk 2hp dan ekon jenis inverter

Mahal lagi.. Tak mungkin, sebab harga NORMAL utk servis chemical:
RM130 utk 1hp
RM160 utk 1.5hp
RM180 utk 2hp dan ekon jenis inverter

Ok.. Lagi kami ada memberikan khidmat nasihat secara PERCUMA, *warranty lepas servis sebulan dan
PENJIMATAN poket komer.

Boleh direct call @ whatsApp utk BOOKING tarikh servis sebelum habis promosi Paras Budget ya ;)

Makcik Ekon: 0111-6677968

Saturday, 18 June 2016

Sebab-sebab aircond bermasalah

Jika ekon korang ada masalah seperti di bawah;

»» Ekon Tak Sejuk
»» Ekon Kurang Sejuk
»» Ekon Bunyi Bising
»» Air Ekon Menitik²
»» Guna Ekon sekejap jer Tapi Bil Sekali ganda NAIK

Kenapa jadi macam tu???

»» Ekon dah lama TAK SERVIS
»» Tempat laluan air TERSUMBAT
»» Blower dah penuh HABUK
»» Gel pada cooling coil dah BANYAK

Jadi, korang perlu buat CHEMICAL SERVIS bagi menyelesaikan masalah seperti kat atas tu

RUGI jika tak rebut peluang kali ni sebab kami membersihkan INDOOR & OUTDOOR sekali gus. Kami bawa TURUN kedua² unit tu hanya dgn HARGA RM100 sahaja!

HARGA NORMAL utk servis chemical RM180 (2hp @ ekon jenis inverter) / RM160 (1.5hp) / RM130 (1hp).

*rm100 utk 1hp
*rm115 utk 1.5hp
*rm135 utk 2hp dan ekon inverter

Berminat? Direct col @ whatsApp MakcikEkon »» 0111.6677.968

Friday, 17 June 2016

Servis Aircond Paras Budget

Awal en suami tido malam ni..

Penat ler tu.. Banyak nau booking utk sebis ekon musim pose ni..

Bior paneh badan, jgn paneh hati..
Yer dakkk??

Sblm makcik masuk tido, makcik pun berbeso hati utk buat promo ramadhan.. "Harga Paras Budget"

Sapa nak buat servis ekon, servis chemical; ekon dlm ghumah (indoor) & kompresor luar ghumah (outdoor), bawak turun, kami kasi cuci guna chemical dan bilas dgn ayor.. In shaa Allah pastu ekon komer lancor bekerja.. Sejok je ghase.. Siyesss..

Haippp.. Wat per tu??


Rege promo?

Harga Paras Budget:
Rm100 (1hp)
rm115(1.5hp)
rm135(2hp / ekon jenis inverter)

Harga normal:
rm130(1hp)
rm160(1.5hp)
rm180(2hp / ekon jenis inverter)

Saper² nak booking tarikh, moh col @ whasApp makcik teruih no.. 0111.6677968

Salam jumaat..
Makcik Ekon

Thursday, 16 June 2016

Servis aircond bagi lancar tapi jimat


Salam zohor,

Di sini makcik nak pembaca fikir²kan..

Jika korang rasa ekon korang sejuk.. Best jer.. Sedut udara ala² dok kat Cameron ngn kat Genting.

Tapi pernah tak korang terasa nak p usha kat dlm ekon tu.. Agak² korang, bersih tak udara yg korang sedut tu?

Dah berapa lama korang pakai ekon tu..? Setahun? Dua tahun? Tiga tahun? Atau lebih dari tu..

Makcik cuma suh korang pikir jer ;)

Kalau rasa risau, boleh roger makcik yer!

Selamat berfikir,
Makcik Ekon | 0111.6677.968

Servis air cond murah, selamat duit poket

Assalamualaikum wbt 😃
.
Mungkin ade yg belum tgk POST makcik sebelum ni
.
Moh makcik PAYUNG mengkomer utk selamatkan POKET, mauuu???

.
Makcik skg buat PROMOSI servis ekon
.
Servis makcik bermule dari »» IPOH »» KUALE »» TEPEN »» MANJUNG
.
Hanya *RM100 shj utk SERVIS CHEMICAL
.
Harga NORMAL : RM180 (2hp/ ekon jenis inverter) / RM160 (1.5hp) / RM130 (1hp)
.
Servis  chemical ni, indoor & outdoor unit mengkomer dibawa turun & dicuci guna chemical dan dibersihkan guna air. Pastu baru nmpk mcm baru ;)
.
Belum GAJI??? Takper.. Moh BOOKING tarikh ngn makcik, gaji dah masuk.. Makcik datang servis 👌
.
Berminat? Terus col @ whatsApp makcik ya!!
.
Fb page: makcik ekon
.
No fon: 0111.6677.968

Servis air cond rm100 jer ya!

Siaran langsung: Simpang Pulai


Assalamualaikum dan salam 11 Ramadhan,
.
Untuk anda yg blm berkesempatan utk menservis ekon, pastikan ekon anda:
.
»» Bersih
»» Sejuk
»» Tidak tersumbat
»» Jimat bil elektrik
.
Nak dapatkan konsultasi EKSKLUSIF tentang ekon dan PENJIMATAN berganda utk servis ekon?
.
Terus  col @ whatsApp: 0111.6677.968 untuk BOOKING tarikh.

Servis air cond harga jimat


Assalamualaikum mengkomer sumer..
.
Korang dah tgk pic kat atas nun?
.
Tebal tak habuk? Kotor tak bekas laluan air? Berlendir tak cooling coil?
.
Tanda² kat atas tu penyebab kenapa terjadi keadaan spt berikut:
.
»» Ekon KURANG sejuk, ekon TAK sejuk, ekon bunyi BISING, air MENITIK dr ekon, bil elektrik mcm TINGGI jer ««
.
Kalo korang rasa SAYANG nak kuar DUIT beli ekon baru tp dan-dan tu rasa mcm nak SERVIS ekon.. jom BOOKING tarikh utk servis chemical hanya RM100 ajerr..
.
Indoor & outdoor dibawa turun. Kemudian dicuci guna chemical dan dibersihkan dgn air.. Pastu in shaa Allah nmpk mcm BARU
.
Harga NORMAL utk SERVIS CHEMICAL »» RM180 (2hp/ ekon jenis inverter)/ RM160 (1.5hp) / RM130 (1hp)
.
Ni no fon MakcikEkon: 0111.6677.968
Page fb: makcik ekon

Servis Air Cond Murah Jer!!

Assalamualaikum semua..

Harini makcik nak share pic sblm & slps servis chemical..

Yg pic atas tu compressor, pic bwh tu indoor ekon.
Jika ada yg terbuka hati & minda nak buat servis chemical dgn harga yang menjimatkan poket.. Terus helo makcik ya

Promosi masih berlangsung ya!! RM80 kita hangkut indoor & outdoor bw turun, kasi cuci guna chemical.

Ikhlas,
Makcik Ekon | 0111.6677.968 | fb page: makcik ekon


Service AirCond Murah

Assalamualaikum wbt

Waaohh.. Lame bebenor teman tak hapdep blog.. Bersawang berhabuk bagai dah kan..

Harini teman nak berlabun pasal lain.. Bukan pasei suplimen, bukan pasei kecantikan tapi masih dlm landasan utk kesihatan mengkomer.

Ada yg merungut pasal ekon tak?
.
Ekon LEAKING, tak sejuk, bunyi bising, bil api naik mencanak² dll
.
Puncanya seperti gambo di bawah;

www.ihhi.my

Kadang blower dah penuh habuk.. Berat nak loading, lending dah penuh kat tmpt kuar air tu, gel terlampau byk sgt kat cooling coil dll
.
Teman harap mengkomer yg alami masalah macam teman dah sebut tu.. Bawak² ler SERVIS CHEMICAL ekon mengkomer tu. Tak ke kesian ke ekon tu.. Yer tak?
.
Berminat nak SERVIS CHEMICAL yg hanya RM80 sahaja? Promosi sah dari 11.5.2016 - 10.6.16 sahaja.
.
Berbaloi sbb indoor & outdoor tu dibawa turun dan dicuci guna chemical
.
Rasa rugi?? Tak mungkin, sbb harga NORMAL utk servis chemical RM130 (1hp) / RM160 (1.5hp)/ RM180 (2hp/ ekon jenis inverter)
.
Jom BOOKING tarikh dl, dapat GAJI.. Team ekon dtg utk servis. Jgn LAMBAT sbb PROMOSI bakal berakhir!!!
.
Col terus @ whatsApp utk BOOKING tarikh ya.. 0111.6677.968

Google+ Followers