Friday, 27 November 2015

Biar Gambar Berbicara

Assalamualaikum peminat True Face!!!

Sebelum ni makcik dok heboh cakap makcik dah jumpa foundationkannn... Dan makcik siap post imej foundation tu..

Kot-kot ada yang sedang mencari foundation magik ni atau ado yang tak cayo pasal foundation ni.. Maka makcik dengan rendah hati dan rasa malu-malu kucing menayangkan imej makcik menggunakan foundation ni..

Tadaaaaa... Makcik akan biarkan gambar ni berbicara untuk korang sendiri rasa macam nak tukar foundation yerrr...

www.ihhi.my
Foundation light yang makcik guna ;)

Korang jangan risau tau sebab foundation ni akan serasi kat muka korang sebab ianya ikut darah korang. Yang bestnya pulak foundation ni tahan dalam 12 jam tau dan bila berpeluh muka makin glowing yerrr..

InsyaAllah dengan keistimewaan foundation ni, korang rasa berbaloi-baloi dengan harganya hanya rm60 untuk semenanjung manakala rm65 untuk Sabah dan Sarawak.

whatsApp: 0111-6677968
Blog: www.ihhi.my
Ig: umireeya|fb: halessa shahrom
Page fb: WerdaEksklusif PortDickson/Lukut

Google+ Followers