Sunday, 21 September 2014

Bertunang..Bernikah..Bermajlis..BerAnak...

Salam Istirehat pada kawan2 yang bercuti, selamat membaca pada yang sudi..

Entry kali ni saya suka sekali nak mengenang kembali saat dan detik sweet-sweet gitu..

Oleh kerana malas nak cari banyak-banyak gambar yang dah ke mana simpannyer...maka hanya inilah yg dapat dipostkan pada hari ini..

Mmg betul ckp-ckp orang...bila kita ni perempuan yang dah kawen..muka badan sume berubah..hahaha..

hokeyyy..ni muka saya time saya baru bertunang...masa ni 12/07/2008 kot...hahaha..mmg tak ingat...


Tempoh bertunang agak lama la jugak..setahun setengah..pastu baru kami bernikah pada 1 muharam (Jumaat) 17/12/ 09...


Time ni rasa mcm beratnye muka ni..yer la..make up kemain berlapis2 woiittt...tapi mmg nmpk runcing mukaku ini...

Dan bawah ni pulak muka masa 18/12/2009...hari majlis berlangsung...


Tadaaa...ni la muka saya time hari Majlis berlangsung..si cilik tu pulak sepupunya anak...dah beso dah dia skg...Tema saya pilih hari majlis tu Merah Hitam Putih...

Bilik tidur masa tu belum siap sepenuhnya...jadi, tgk jer la yg ala-ala bilik tak siap...


Bole abaikan jejaka di tepi pintu tu...hahaha...yang belakang2 tu sume letak2 jer..mmg baru tgh nak buat bilik masa ni...

Jom tgk pelamin pulak...


Semak tak nampak? tak kisah la..sbb kini saya dah kawen...kikiki...


Ni pulak muka saya lepas kawen..dah 2 tahun kawen masa ni...baru nak dapat cahaya mata syurga...Alhamdulillah...

Dan kini....Kami!!!


Itulah sikit sebanyak gambar saya Bertunang, Bernikah, Bermajlis dan BerAnak ;)

#Elis#blogSetahunJagungManis




Google+ Followers