Monday, 16 June 2014

Masker Vitamin E

Selamat sejahtera kepada pembaca semua. Kali ini ingin saya kongsikan sedikit resepi cantik melalui luaran dengan menggunakan vitamin E sahaja. Mungkin anda adalah peminat tegar vitamin E tetapi hanya tahu konsep makan dan telan. Hari ini, bagi yang tak tahu, saya harap anda teruja dengan resepi cantik ini ;)

Agak-agak jika anda sudah bosan untuk menelan vitamin E, apa kata anda buat masker pulak! Vitamin E Shaklee kan ada banyak dalam sebotol tu (120 biji)...sehari hanya perlu telan sebiji sahaja, maka ia tahan selama 4 bulan lamanya. 

Tak tahu cara nak buat masker? Jangan risau...mudah sangat, semudah ABC

  1. Ambil sebiji vitamin E berserta jarum. Kemudian cucuk jarum tersebut pada vitamin E
  2. Picit vitamin E sehingga keluar cecair tersebut
  3. Dah keluar, tepek jer terus kat muka anda tu..
  4. SIAP!!!

Masker ni elok kalo tepek pada:
  • Muka
  • Jerawat yang besar-besar tu
  • Parut atau StrechMark kat perut
  • Jeragat dan Sunburn
  • Keliling mata

Hasilnya nanti:
  • Kulit halus dan makin cerah
  • Pori-pori mengecil
  • Mengawal kadar minyak dalam liang kulit
  • Jerawat kecut
  • Jeragat dan parut  pudar
  • Memulihkan sunburn
  • Kedutan/ garis-garis halus dihujung mata berkurang
  • Lebam di bawah mata akan hilang
* Tapi ingat!!!! ia bukan sekali tepek boleh mendapat hasil sebegitu, ini bukan MAGIK okehhh...anda kene tepek secara konsisten dan istiqomah, barulah nampak hasilnya. Jadi, pastikan anda mendapatkan perunding Shaklee yang berilmu ;)

Selamat Beramal,
017-3099334
ID Shaklee: 884158

Google+ Followers