Shaklee Independet Distributer

Anda akan mendapat konsultasi percuma selepas pembelian produk beserta jadual pengambilan suplimen.l Halessa l ID: 884158 l hihitrackcare@gmail.com 017-3099334

Shaklee Independet Distributer

Anda akan mendapat konsultasi percuma selepas pembelian produk berserta jadual pengambilan suplimen.l Halessa l ID: 884158 l hihitrackcare@gmail.com 017-3099334

Shaklee Independet Distributer

Anda akan mendapat konsultasi percuma selepas pembelian produk beserta jadual pengambilan suplimen.l Halessa l ID: 884158 l hihitrackcare@gmail.com 017-3099334

Shaklee Independet Distributer

Anda akan mendapat konsultasi percuma selepas pembelian produk beserta jadual pengambilan suplimen.l Halessa l ID: 884158 l hihitrackcare@gmail.com 017-3099334

Advetise Here

Email me at: hihitrackcare@gmail.com

Advetise Here

Email me at: hihitrackcare@gmail.com

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

Advetise Here

Email me at: hihitrackcare@gmail.com

Monday, 29 August 2016

Nak beli aircond INVERTER atau Non INVERTER

INVERTER  vs  NON INVERTER

Betul ke INVERTER blh jimatkan elektrik sehingga 50% ???

Confius jgk nieeee ...

Rupanya ... INFO tu salah .. cuma promosi nak bg org beli AIRCOND jenis INVERTER

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><



INVERTER mahal .. peh tu bl rosak .. ermmm ... kedai pun xmo repair

Masa hadir seminar DAIKIN dlu, R&D DAIKIN pun bgtau ler .. INVERTER xde kena mngena dgn penjimatan elektrik pun ..

penjimatan bergantung pada:
a) Jenis gas
b) Pemasangan yg betul dan
c) Penyenggaraan berkala.

Info yg kami terima:
Gas R410A blh bagi penjimatan anggaran dlm 20-30% .. bkn sbb INVERTER .. jenis inverter mmg guna gas R410A

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Yg pasti, jenis INVERTER ni klu rosakkkk ..

Di Nasihatkan, tukar baru je .. kos repair dah mcm beli aircond baru ..

Non INVERTER pun skrg guna Gas R410A

Fb page:
https://m.facebook.com/makcikekon77/

Saturday, 27 August 2016

Refill Gas Aircond

Pengalaman + Pengetahuan = KITA KONGSI sebagai PANDUAN

CUSTOMER : " Selamat pagi, aircond sy xsejuk la... gas habis, blh datang isi gas tak?"

Info: Gas aircond bkn macam gas masak. Gas masak mmg blh habis TETAPI gas aircond tidak akan habis walau dah guna aircond 10 tahun sekalipun KECUALI :

»»»»» Ada kebocoran pada cooper pipe, flare nut pecah/ rosak dan lain² punca yg menyebabkan gas habis. Guna aircond setiap hari tidak akan mengurangkan kapasiti gas. Ingat tu !!!
····································································

M.Ekon: "Selamat pagi, untuk pengetahuan Tuan/ Puan/ En/ Cik, Aircond tak sejuk bukan disebabkan oleh kehabisan gas tetapi disebabkan oleh beberapa faktor :

1. Tidak pernah diservis (perlu diservis minimum 6 bln sekali)

2. Unit dalaman INDOOR tidak berfungsi dgn sempurna (blower tidak fungsi / kotor)

3.Unit luar OUTDOOR kotor/ mengalami kerosakan.
····································································

M.Ekon: "Dah berapa lama Tuan/ Puan/ En/ Cik guna Aircond?"

CUSTOMER: "Dah dekat 3 tahun kottt...."

*Semasa menjalani latihan, kursus dan seminar, pakar aircond bertauliah dan juga pihak R&D pengeluar Aircond seperti DAIKIN & PANASONIC telah menyarankan supaya unit penghawa dingin perlu diselenggara secara berkala:

»» 6 bulan utk General Servis
»» 1 tahun utk chemical service

Ianya penting supaya unit tersebut blh digunakan untuk jangka masa panjang.
····································································

Motivasi: Servislah sebelum rosak, servis baru RM100... kalau rosak, maun kono beratus² RM!!!

https://m.facebook.com/makcikekon77/
Call @ whatsApp: 0111.6677.968

Sunday, 19 June 2016

Promosi Servis Aircond Paras Budget


Ahad pun kami kerja yerr..

Live: Pengkalan, Ipoh

Moh pastikan ekon komer sejuk, bersih dan lancar!

Tak tahu nak cari saper utk servis ekon? In shaa Allah kami bole bantu ;)

Kami buat servis major (chemical servis). Ekon dalam umah (indoor) & kompresor luar umah (outdoor), kami bawak turun.. Buka dan barai.. Kemudian kami cuci guna chemical dan bilas dgn air..

Lepas tu in sha Allah:
»» ekon nampak mcm baru
»» ekon bersih
»» ekon bekerja dgn lancar
»» ekon sejuk

Tiada lagi:
»» Ekon kurang sejuk
»» Ekon tak sejuk
»» Ekon leaking
»» Bil letrik tinggi

Nak harga PARAS BUDGET?
RM100 utk 1hp
RM115 utk 1.5hp
RM135 utk 2hp dan ekon jenis inverter

Mahal lagi.. Tak mungkin, sebab harga NORMAL utk servis chemical:
RM130 utk 1hp
RM160 utk 1.5hp
RM180 utk 2hp dan ekon jenis inverter

Ok.. Lagi kami ada memberikan khidmat nasihat secara PERCUMA, *warranty lepas servis sebulan dan
PENJIMATAN poket komer.

Boleh direct call @ whatsApp utk BOOKING tarikh servis sebelum habis promosi Paras Budget ya ;)

Makcik Ekon: 0111-6677968

Saturday, 18 June 2016

Sebab-sebab aircond bermasalah

Jika ekon korang ada masalah seperti di bawah;

»» Ekon Tak Sejuk
»» Ekon Kurang Sejuk
»» Ekon Bunyi Bising
»» Air Ekon Menitik²
»» Guna Ekon sekejap jer Tapi Bil Sekali ganda NAIK

Kenapa jadi macam tu???

»» Ekon dah lama TAK SERVIS
»» Tempat laluan air TERSUMBAT
»» Blower dah penuh HABUK
»» Gel pada cooling coil dah BANYAK

Jadi, korang perlu buat CHEMICAL SERVIS bagi menyelesaikan masalah seperti kat atas tu

RUGI jika tak rebut peluang kali ni sebab kami membersihkan INDOOR & OUTDOOR sekali gus. Kami bawa TURUN kedua² unit tu hanya dgn HARGA RM100 sahaja!

HARGA NORMAL utk servis chemical RM180 (2hp @ ekon jenis inverter) / RM160 (1.5hp) / RM130 (1hp).

*rm100 utk 1hp
*rm115 utk 1.5hp
*rm135 utk 2hp dan ekon inverter

Berminat? Direct col @ whatsApp MakcikEkon »» 0111.6677.968

Friday, 17 June 2016

Servis Aircond Paras Budget

Awal en suami tido malam ni..

Penat ler tu.. Banyak nau booking utk sebis ekon musim pose ni..

Bior paneh badan, jgn paneh hati..
Yer dakkk??

Sblm makcik masuk tido, makcik pun berbeso hati utk buat promo ramadhan.. "Harga Paras Budget"

Sapa nak buat servis ekon, servis chemical; ekon dlm ghumah (indoor) & kompresor luar ghumah (outdoor), bawak turun, kami kasi cuci guna chemical dan bilas dgn ayor.. In shaa Allah pastu ekon komer lancor bekerja.. Sejok je ghase.. Siyesss..

Haippp.. Wat per tu??


Rege promo?

Harga Paras Budget:
Rm100 (1hp)
rm115(1.5hp)
rm135(2hp / ekon jenis inverter)

Harga normal:
rm130(1hp)
rm160(1.5hp)
rm180(2hp / ekon jenis inverter)

Saper² nak booking tarikh, moh col @ whasApp makcik teruih no.. 0111.6677968

Salam jumaat..
Makcik Ekon

Google+ Followers